مینی کیس دل mini case Tower dell 3620

11,000,000تومان
تولید کنندگان
کد محصول: mini case Tower dell 3620
موجودی در انبار
تعداد بازدید 395

توضیحات محصول

مینی کیس دل mini case Tower dell 3620

مینی کیس دل mini case Tower dell 3620

مینی کیس استوک دل، یکی از بهترین کامپیوترهایی است که در بازار وجود دارد و دارای کیفیت بالایی است، به همین دلیل همیشه طرفداران و خریداران زیاد و مخصوص به خودش را دارد. در این مطلب قصد داریم به‌طور کامل درباره همین موضوع صحبت کنیم و به‌طور کامل با مینی کیس استوک دل آشنا شویم. پس حتماً تا پایان همراه ما باشید.

تفاوت کیس و مینی کیس

قبل از اینکه ویژگی‌های مینی کیس استوک دل را بررسی کنیم، بهتر است ببینیم که ابتدا ماهیت این وسیله چیست و چه تفاوتی با کیس معمولی دارد؟ در پاسخ به این سؤال باید بگویم که از نظر کارایی و ویژگی‌های کلی، تفاوت چندانی میان این دو نیست و همان کارایی را دارند. در واقع مهم‌ترین تفاوت‌های این دو، سایزشان است که مینی کیس، بسیار کوچک‌تر از کیس عادی است.


همچنین هر برند سایز و ابعاد مخصوص به خود را دارد و اندازه تمام آن‌ها با یکدیگر یکسان نیست. اجزای داخلی آن‌ها نیز شبیه به هم است و تفاوت خاصی ندارد. اما کیس‌های معمولی، به دلیل این که اندازه بزرگتری دارند، طبیعتاً می‌توانند اجزای داخلی قدرتمندتری نیز داشته باشند.

ویژگی‌های مینی کیس

اولین و مهم‌ترین مزیت و ویژگی که مینی کیس ها نسبت به کیس‌های معمولی دارند، اندازه آن‌هاست که فضای بسیار کمتری می‌گیرند و راحت‌تر می‌توانند حمل شوند. همچنین وزن آن‌ها کمتر از کیس عادی است. به همین دلیل افرادی که احتمال جابه‌جایی زیادی دارند، معمولاً از مینی کیس استفاده می‌کنند.


نکته بعدی میزان مصرف انرژی آن‌هاست که بسیار کمتر از کیس معمولی است و برق کمتری مصرف می‌کنند.


نکته بعدی هم نوع طراحی آن‌هاست که بسیار زیباتر و ظریف‌تر است و شاید دلیل خرید برخی از افراد نیز همین مورد باشد.

مینی کیس استوک دل چیست؟

معمولاً کالاهایی که قبلاً استفاده شده‌اند و در اصطلاح دست دوم هستند، در ایران به عنوان کالاهای استوک شناخته می‌شوند. البته کالاها باید در حد نو باشند وگرنه ارزش خاصی ندارند و قیمت چندانی هم ندارند. در واقع باید در ابتدا سلامت آن‌ها بررسی شود و اگر کیفیت کافی را داشت، آن‌گاه به عنوان کالای استوک به فروش می‌رسد.


اما کشورهای خارجی، کالاهایی را استوک حساب می‌کنند که بیش از 5 سال در انبار باقی بمانند و خریداری نشوند. جالب است بدانید که خیلی از همین کالاهایی که 5 سال در انبار کشورهای خارجی باقی مانده، در نهایت وارد ایران می‌شوند و تقریباً اکثر کالاهای استوک موجود در ایران، از همین موارد هستند.


خصوصیات محصول

  • مینی کیس
  • CPU xeon E3-1245
  • RAM 8g DDR4
  • HDD 500G
  • DVD

نظر بدهید

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا نظر بدهید